Gizartea
Koronabirusa
COVID-19aren ondorioz etendako Imsersoren bidaietan dirua itzultzeko prozesua hasi da
AGENTZIAK | ERREDAKZIOA
Ez dago epe zehatzik itzulketa-eskaerak egiteko, eta eskaeren izapidetzea aldatu egiten da bidaia kudeatzen duen enpresaren arabera.
-
Imsersoaren bidaiak. Argazkia: EFE
Gaurtik aurrera, Imsersoko Turismo Programako plazak itzultzeko prozesua hasiko da, COVID-19aren ondorioz alarma-egoera deklaratu eta bidaiak eten ondoren.
Adinekoen eta Gizarte Zerbitzuen Institutuak (Imserso) azaldu duenez, Turismo Soziala eta Mundiplan enpresek etenda geratu ziren bidaia horiengatik emandako zenbatekoak itzultzeko prozesua hasten dute, eta ez dute baliogabetze-gasturik kobratu beharko; beraz, erabiltzaileek ordainketa egin zuten kontuan edo kreditu- edo zordunketa-txartelean jasoko dute dagokien zenbatekoa, kudeaketa-gastuak kendu ondoren, hau da, gastu osoaren % 6,2.
Ez dago epe zehatzik itzulketa-eskaerak egiteko, eta eskaeren izapidetzea aldatu egiten da bidaia kudeatzen duen enpresaren arabera.
Turismo Sozialak kudeatzen dituen uharte-kostako turismo-bidaien eta barrualdeko turismo-bidaien kasuan, erabiltzaileek eskaera bat bidali behar dute reembolsoscovid@turismosocial.com edo posta bidez, bidaiaren jatorrizko dokumentazioa (eskaneatuta) eta IBAN zenbakiaren 24 digituak eta kontuaren titularraren izena erantsita.
Mundiplanek kudeatzen dituen penintsulako kostako turismo-bidaien kasuan, itzulketa enpresa horren webgunearen bidez eska daiteke, Imsersok bere akreditazio gutunean edo bidaia-agentzian emandako NANa eta gakoa adierazita.
Joan den martxoaren 10ean, Espainiako Gobernuak bertan behera utzi zuen adinekoentzako turismo sozialeko programa, eta bidaian zeuden erabiltzaileentzat bidaiak mantentzea erabaki zuten, nahiz eta adineko asko itzuli baino lehen itzuli ziren.