Ekonomia
Basquetour
Erredakzioa
Merkataritza eta Turismo sailburuordeak proiektu honen garrantzia nabarmendu du, besteak beste, 2020 Euskal Turismoaren Plan Estrategikoko helburu batzuk garatzen dituelako.
Zarauzko hondartza. Argazkia: Lorentxo Portularrume
Eusko Jaurlaritzak, Basquetour-en bitartez, Aste Santuan hotelak, landa-turismoak eta turismo-bulegoak merkaturatzeko froga bat martxan jarriko du Euskadiko hiru lurraldeetan.
Itziar Epalza Merkataritza eta Turismo sailburuordeak proiektu honen garrantzia nabarmendu du, besteak beste, 2020 Euskal Turismoaren Plan Estrategikoko helburu batzuk garatzen dituelako, sail horrek jakitera eman duenez.
Helburu horien artean, bidaiarien nahiak asetzen dituen eskaintza jartzea, sektore publikoaren eta pribatuaren arteko lankidetza eta produktu turistikoak bidaiarien erabakiak hartzeko "puntu beroetan" ipintzea.
Proiektua Euskadiko hoteletan, landa-etxeetan eta turismo-bulegoetan izandako plan edota esperientzia eskaintzak merkaturatzean datza, Astea Santuan, apirilaren 11etik 20ra bitartean, bidaiariek Euskadin ematen duen denboraldian gehien nahi dituzten esperientziak ezagutzeko eta erosteko.
Froga-pilotua Euskadiko sei hoteletan (hiru Bilbon, bi Donostian eta bat Gasteizen), Nekatur sareko sei landa-etxetan eta Itourbask sareko bost informazio-bulegotan (Getxo, Balmaseda, Gernika, Zarautz y Laguardia) garatuko dute.
2023ko uztailaren 23ko hauteskunde orokorretako albisteak
orain albiste
albisteak
albisteak
albisteak
albisteak
albisteak
Kirola
kultura
© EITB - 2024 - Pribatutasun Ataria - Lege Oharra - Cookien erabilera - Cookien konfigurazioa - Gardentasuna - Kontaktua - Web mapa